Газовият инжекцион има два плюса. Единият е силовият кабел. Тоя с бушона. Другият е на контакт. Втория не го коментираме. Първият не трябва да има никаква консумация. Ако има, значи компа е дал фира. Изхода е да се смени. Ако не е в гаранция, аз бих сложил едно реле, което да се командва от " контакт".
Известие
Collapse
No announcement yet.
Повишен ток на утечка
Collapse
X
-
При мен ГИ се захранва директно от + на акумулатора с два еднакво дебели кабела с два предпазителя (един 5 и един 15А) , според майстора доста странно захранване. Той прекъсна единият кабел и го върза към едната дюза (да взема + след контакт). След тази манипулация ГИ се оправи (преди това на моменти си обръщаше на каквото иска след изгасяне на колата). Въпроса е че все още е висока консумацията - 65mA и като слагам плюса на акумулатора си "цвърчи" като на кондензатор. Не знам колко е нормата за кола с ГИ.....Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
-
65 mA ток на покой за газовия компютър - мисля, че са прекалено много. Или търси проблема в компютъра (дал фира електролитен кондензатор) или прехвърли и двете му захранвания на + от контактния ключ и ако нещо друго не се бърка заради това си карай така.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Според мен колегата иска да каже,че общата му оттечка е 65МА след като е прекарал единият + на газовото след контакт.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Общата утечка е 65mA и при закачане на клеймата на акумулатора се чува искрене по силно от нормалното според мен. На динамото не се вижда външен филтриращ кондензатор, дали може да е наврян вътре някъде?Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
-
Това с искренето на клемата е нормално. Дължи се на преходния процес при подаване на захранващото напрежение на определени консуматори - най-често заради филтриращите им кондензатори. Интерес обаче представлява токът на консумация в покой след това. 65 mA общ ток на покой за цялата ел инсталация е на границата на нормалното. Но ако се дължи само на газовия компютър, е много.
PS:
Алтернаторите обикновено нямат филтриращи кондензатори на изходите си.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 19:39.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от manolito Покажи съобщениеОбщата утечка е 65mA и при закачане на клеймата на акумулатора се чува искрене по силно от нормалното според мен. На динамото не се вижда външен филтриращ кондензатор, дали може да е наврян вътре някъде?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
65 mA утечка хич не е на границата според мен,а е над нея. С тази утечка за 2 денонощия ако не се кара колата,би съборила един 60 амперов акумулатор.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение65 mA утечка хич не е на границата според мен,а е над нея. С тази утечка за 2 денонощия ако не се кара колата,би съборила един 60 амперов акумулатор.
Все едно - общата консумация на покой би трябвало да не надвишава 60 mA. А когато някакво си газово ECU дърпа толкова, това не е нормално.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЗа 2 денонощия утечка от 65 mA ще смъкне капацитета на акумулатора с 3,12 Ah. На здрав 60 Ah акумулатор ще му трябват няколко седмици за да грохне с такава консумация.
Все едно - общата консумация на покой би трябвало да не надвишава 60 mA. А когато някакво си газово ECU дърпа толкова, това не е нормално.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеаз знам за 50 mA.Скоро на една Астра с утечка 110 mA заради някакъв тъп GPS,и буташе чисто нов акумулатор за денонощие и половина.........................
Проблемът беше радиото, което бях свързал директно към +, за да не завися от положението на ключа на стартера.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениепри мен с учтечка около 180мА, бяха необходими 9 дни, за да слезе 60А акумулатор на 8.6 волта на покой... естествено колата не успя да запали.
Проблемът беше радиото, което бях свързал директно към +, за да не завися от положението на ключа на стартера.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАко е дизел,ще спре да пали,далеч преди тези 8.6 волта .............
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment